Liverpool

För ett tag sedan fick lillebror och pappa för sig att de skulle åka till Liverpool och se Liverpool FC. Halv på skoj frågade pappa mamma om hon ville följa med. Hon svarade "Ja, varför inte?" varvid jag kontrade med "Men hallå! Ska ni till Liverpool allihop vill jag också följa med!" Så i eftermiddag flyger vi till Liverpool.

Det har varit lite osäkert in i det sista om vi skulle åka eller inte, eftersom det har varit lite stökigt i England. Nu verkar det dock ha lugnat ner sig, och polisen har sagt att de får lov att spela fotboll. I morgon eftermiddag sitter vi förhoppningsvis på Anfield Stadium och ser Sunderland få tokspö! Och förhoppnigsvis regnar det bara lite grann. Jag har inget paraply. Min gamla trotjänare från Dublin gick och dog för ett tag sedan. Fast antagligen kan man köpa ett med Liverpool FCs logga på, haha. I vilket fall som tror jag inte det är smart att ha ett paraply som det står 'Dublin' på i England.

Jag gillar egentligen inte att flyga, för jag får så ofta huvudvärk av det (konstiga ljud och tryckförändringar, usch!), men jag laddar upp med Så länge vi båda andas i mp3-spelaren! Och så ska jag gå och köpa godis och extra batteri till mp3-spelaren, så jag överlever. Hoppas ni får en trevlig helg, så hörs vi i början av nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Arnold

Ha det toppen! Men när bytte Anfield namn...??

2011-08-12 @ 11:24:36
Postat av: Linn (knyttsak)

Arnold: det gjorde den inte, det var jag som hade lite brått när jag skrev :P Nu står det rätt i alla fall.

2011-08-12 @ 12:59:56
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Gia

Hoppas ni får det trevligt!

2011-08-12 @ 21:48:32
URL: http://bellonas.wordpress.com
Postat av: Helena

ush, jag gillar inte heller o flyga. tyvärr är ju det nästan det enda alternativet om man ska resa.

2011-08-13 @ 08:27:23
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Tycker du?! Jag tycker om 3D men jag kan vara utan också, lite 50-50 där.



Tycker du att order of the phoenix var dålig?! Skämtar du eller? Haha.. Femman och de två sista är mina favoriter. Men jag håller med dig om att Halvblodsprinsen var kass! Kram :)!

2011-08-24 @ 23:42:07
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0