En utmaning - dag 3




Jag vet, bilden är väldigt suddig, men de andra blev ännu sämre.

Idag har jag varit sjukt opepp på att plugga. Jag lyckades få gjort Horatius-texten till imorgon, but that's about it. Istället har jag ägnat mig åt att bekämpa berget med tvätt som behövde strykas. Det här är en av tröjorna som jag köpte för ett tag sedan. Jag tycker tvättråden i den är ganska underhållande. Politiskt inkorrekt - javisst, men ändå... underhållande.

Tanken var ju då att texten skulle bli lite mer läsbar än vad den är, men det är den inte, så jag får skriva ut det år er.

Först står det då storleken och vilket material tröjan är gjord av, och efter det står tvättråden:

"Machine wash warm, inside out, with similar colors. Medium hot Iron. Do not iron print. OR GIVE IT TO YOUR MOM".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0