Effektiv?

Idag skulle jag ha:

  • Pluggat till latintentan
  • Skrivit klart TP-recensionen till Fenix
  • Fortsatt skriva på lajvartikeln till Fenix
  • Pillat det sista med prologen till min bok så att jag kan lägga upp den på bloggen
Det jag däremot gjorde:

  • Pluggade till latintentan (snart sitter alla deklinationerna, yay me!)
  • Dammade
  • Dammsugade
  • Rensade alla mina pärmar.
Jag menar verkligen alla pärmar. 20 stycken. Pärmen där jag haft alla mina föreläsningsanteckninar blev överfull och gick inte att stänga. Problemet var tvunget att åtgärdas akut, och eftersom jag inte hade några tomma pärmar fick jag rensa och flytta om papper. Nu har jag istället två nya fulla pärmar, men eftersom jag inte planerar att läsa några teknikämnen än på ett tag eller är i behov av nya noter på lösblad så är det överlevndasbart ett tag, tills jag har bestämt mig för hur jag ska göra. Pärmen jag har alla mina gamla tentor och labbrapporter i är också på gränsen till att vara överfull, men det får också gå, så länge. Det är trots allt inte ofta jag skriver tentor (tack och lov).

Det tog ungefär hela dagen, så därför fick jag inte gjort så mycket annat. Nu är det sängen som gäller. Imorgon ska jag Ica-jobba på förmiddagen, och sedan blir det till att vara dödsfokuserad på Fenix-artiklarna så att jag får klart dem i tid.

Kommentarer
Postat av: Tone

Haha, det lät inte ett dugg kul :P Språk är inte min stora grej, engelska går bra men sen är det stop tyvärr. Skulle vilja lära mig Italienska också eftersom min sambo är därifrån :)



Jag pluggar till företagsekonom, mer min grej :)

2011-02-19 @ 08:41:09
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: Phelicia - konst och foto

sv: Ja, kände mig så otroligt lättad när jag gjorde klar uppgifterna... Det är en känsla som inte går att toppa!



Hihi, vad roligt att du tycker det! Tack :D

2011-02-19 @ 11:28:04
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0