Måndag

Igår blev det inget bloggat, för jag Ica-jobbade nästan hela dagen., från ett till kvart över åtta. Det är bra, för jag behöver pengar.

Idag ska det pluggas till latintenta, och så ska det läsas kurslitteratur till namnforskningskursen. I eftermiddag är det också kursintroduktion till språkhistoria-kursen, så nu är det full rulle! I vanliga fall skulle jag åkt buss in, men eftersom mamma har sportlov tänker jag låna hennes bil istället. Jag tycker egentligen det är bra med kollektivtrafik, men just idag känns det väldigt skönt att slippa den.

Angående lördagens inlägg (inlägget nedanför detta, jag pallar inte länka), så har jag inte blivit mycket klokare på vilken bild jag ska ta. Inge har valt den andra bilden, men lika många föredrar den första bilden som den tredje bilden. Jag får väl skicka in båda till Fenix-folket, så får de välja. Den ska inte in på en vecka än, så ni har lite tid till på er att göra mig klokare.

Nu ska jag gå och slänga i lite tvätt i maskinen, och sedan ska jag översätta den sista latintexten i häftet. Det drar ihop sig!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Lite pengar är ju aldrig fel.

2011-02-21 @ 13:00:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åre ska bli hur kul som helst :D

2011-02-21 @ 14:50:59
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi har egen lägenhet där uppe :) Så där ska vi bo.



Vad kul att du gör deT :)

2011-02-22 @ 19:33:49
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0