Seghetsvarning

Den kommande veckan har jag en hel del saker att ta itu med, med skolan och min bok och annat som behöver fixas. (måste ju se till att ha helgen fri, då älskling kommer ner och hälsar på för att fira att vi varit ihop i fem år!). Jag kommer med andra ord inte att ha jättemycket tid över för bloggen. Jag ska försöka hålla igång den, men räkna inte med att jag uppdaterar den varje dag. Så är det ibland. När jag kommer tillbaka känner jag mig förhoppningvis tillräckligt nöjd med prologen till min bok för att våga publisera den, så ni kan ju ha det att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Moonwitch

Oh, det ser jag verkligen fram emot...:)

Ha en riktigt underbar helg med älsklingen.

Kram!

2011-02-08 @ 22:49:19
URL: http://ritamang.blogg.se/moonwitch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0