Aaarrrgh!

På min lista idag stod:
  • Läsa doktorsavhandling i språkhistoria
  • Latinföreläsning
  • Lunch med bästaste Nettan
  • Köpa nya latinkompendiet
  • Handledarmöte i namnforskningskursen
  • Läsa igenom kapitel nio till min bok

Det stod inte var hemma med huvudvärk. Suck. Ibland blir jag bara så trött. Jag tyckte jag var duktig som äntligen vari fas med latinuppgifterna efter Åre-resan, men nu gick ju det åt helvete. Jaja, det är inte så mycket att göra åt det, jag ska inte gnälla som mycket. Men det är irriterande i alla fall. Jag gillar inte att ha ont i huvudet.

Idag är inte bara dåligt. Nettan lovade mig lunchsällskap på torsdag istället, och Linnea Gustafsson (som jag hade som handledare i språkförändring i Halmstad förra våren) lovade att skicka mig ett exemplar av sin doktoravhandling. Hon tyckte det var jätteroligt att jag har den som kurslitteratur. Nur ska jag gå och värma en fryst paj åt mig och se om lite tigerbalsam och coca-cola kan få bort huvudvärken. Man vet aldrig.


Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, huvudvärken brukar komma objuden..tyvärr. Hoppas du mår bättre nu.



Kram söta du...

Lilitha

2011-03-29 @ 23:54:24
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0