Bara bra saker!

Dags att bryta bloggtystnaden igen då. I helgen var jag upptagen med att vara på spa! Jag, mamma och pappa åkte till Hotell Tylösand och gottade oss en hel helg, vilket var underbart! Vi slog på stort och slängde ihop min födelsedagspresent (ett halvår i efterhand), mammas julklapp och mammas och pappas bröllopsdag. Allt i ett.

Det var jättetrevligt och vi åt god mat och badade och blev masserade och allt möjligt. Jag skulle kunna skriva mer om det, om ni är väldigt nyfikna, men det får bli i ett annat inlägg.

I söndags kväll fick jag en trevlig överraskning när jag såg att min nya novis i VVT blivit godkänd och har över 200 i styrka i saidar. Hon har 228, så det är inte sensationellt högt, men det är en bra bit över 150 (gränsen för svaga karaktärer), vilka mina karaktärer har en tendes att hamna under.

I måndags talade min lektor i språkhistoria om att vi ska få doktorsavhandlingen vi har som kurslitteratur gratis. Universitetet har inga exemplar kvar som vi kunde köpa, men han som skrivit avhandlingen hade några kvar från disputationen, och han ville bli av med dem och inte ha något betalt. Väldigt trevligt.

I dag fick jag tillbaka latintentan. 77 av 78 ger mig ett fint VG, helt underbart!

Och jag har skickat in en recension och en artikel till nästa nummer av Fenix. Håll utkik i butikerna i slutet av mars!

Just nu är det ganska bra att vara Linn.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, jag kollar på Desperate Housewives i amerikanskt tempo, så det är skönt att slippa vänta :):)

2011-03-01 @ 22:39:10
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: sanna

Låter som livet är på topp och underbart med spa!

2011-03-01 @ 23:10:10
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se
Postat av: Anonym

vad härligt allt är ibland :) lev på känslan länge!

2011-03-03 @ 08:24:41
URL: http://hanneaasa.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Vad härligt att du mår så bra...Och VG är inte så dumt att gå...Grattis!



Skönt med en SPA-helg...det skulle ag behöva.



Kram söta du...

Lilitha

2011-03-03 @ 14:57:03
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0