Oj!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att här har varit tyst så länge, men jag har haft fullt upp med skolan. Idag har jag skrivit min sista tenta för terminen (i latin) så nu är det bara en liten uppsats om namnforskning kvar.

Självklart har det hänt massor medan jag inte har bloggat (det är därför jag inte har bloggat), men jag vet inte riktigt var jag ska börja.

Någon gång i vintras lovade jag att ni skulle få följa med en dag i skolan. Förra veckan tog jag bilder, men jag fick aldrig tid att sitta och redigera dem och lägga upp dem, så ni får ha det till godo. Får göra dem som en liten memorial över min kamera, eftersom det mer eller mindre blev dens sista uppdrag. Det automatiska linsskyddet är paj och är nu automatiskt nere, oavsett om kameran är på eller inte. Det går ju att ta bilder med den fortfarande, så den är inte helt död, men det börjar bli dags att titta på en ny. Den här kameran har varit en trogen trotjänare sen augusti 2004, så det kanske är dags att byta upp sig lite.

Dock finns det någonting drastiskt jag gjort under tiden jag inte bloggat och som jag måste dela med mig av:





...and in colour:



Tre decimeter kortare och många nyanser mörkare. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: korven

du skulle haft en före- och efterbild!

2011-05-29 @ 20:23:17
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: korven

Oj, hur kunde jag missa den? :) Fint blev det iallafall! Är du nöjd? :)

2011-05-29 @ 23:22:04
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0