Helgen

I helgen var jag och mamma nere i stugan.  Det var väldigt trevligt. Bland annat var vi med i en bouleturnering i Brantevik mitt i natten (nä, men det var mörkt ute) och var uppe i fyren i Sandhammaren. Jag tog lite bilder med mobilen, men den och datorn vägrar just nu samarbeta och jag är för trött för att bråka med dem, så det får bli en annan gång.

Igår var jag sjuk, så det blev inte så mycket gjort. Idag har jag mått lite bättre, och faktiskt fått läst en hel del och äntligen kunnat påbörja analysen till min magisteruppsats. Nu är jag trött och tänker gå och sova. Imorgon ska jag förhoppningsvis till skolan, och så ska jag träna, så det blir troligen inte så mycket bloggat då. På onsdag kanske?

Jeez, jag undrar vad de som faktiskt bloggar varje dag sysslar med, förutom att blogga. Eller det är kanske det? ;) I vilket fall som skrivet de inte magisteruppsats!

Kommentarer
Postat av: Korpöga

Jo, faktsikt! :) Magister uppsats och blogginlägg nästan varje dag :D och ändå håller jag koll på rättegångar i Holland... puh.

2011-11-07 @ 22:51:50
Postat av: matildac

fin blogg! ska vi följa varandras bloggar?

2011-11-08 @ 14:36:38
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2011-11-08 @ 14:52:37
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Linn

Korpöga: Det var som sjutton. Hur hinner du med det?

2011-11-09 @ 18:53:48
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Korpöga

Bra fråga :) jag önskar jag visste

2011-11-09 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0