Läsutmaningen

Så här, typ sju månader innan julafton, tänkte jag uppdatera er med hur det gått med min läsutmaning för 2012:

  • Sagan om gudagåvorna - Gull Åkerblom (3/4 böcker)
  • House of Night - P. C. Cast & Kristin Cast  (3/8 böcker)
  • Ardrmore-trilogin - Nora Roberts (3/3)
  • Mumindalen - Tove Jansson (9/9)
  • Sagan om Valhalla - Johanne Hildebrandt (2/3)
  • Arn - Jan Guillou (1/4)
  • Övergiven värld - Sofia Bergting (5/6)
  • Vattenmelonen - Marian Keyes (2/4)
  • Charmed - Constance M. Burge (1/5)
  • Goddess of Partholon - P. C. Cast (2/3)
  • Sookie Stackhouse - Charlaine Harris (0/12)

Sista Goddess of Parholon är påbörjar, sista Sagan om gudagvorna och Övergiven värld skickad efter från biblioteket. Resten tar vi som det kommer.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läste ut en bok igår, så ska börja på en ny imorgon :)

2012-05-27 @ 00:53:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

Den jag läste ut nu var en memoar, Kris Jenner and all things Kardashian :) Nu har jag bara boken Elsas Mode hemma som jag inte läst än, så måste lägga en beställning hos Bokus snart! :)

2012-05-27 @ 11:20:53
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0