Läst i juni

Jag försöker så smått komma igång med bloggandet igen (jag vet - ni har hört den förr!) och tänkte nu försöka återstarta en gammak tradition - månadens lästa böcker! Det var ju ett tag sen det var juni, but here goes =)
Det är visserligen bara två böcker - men i alla fall. Mitt sommarprojekt är att streckläsa alla Harry Potter-böckerna, och det tar lite tid, men det får ta tid. Jag vill inte stressa mig igenom dem.
 
  • Harry Potter and The Chamber of Secrets, J. K Rowling
    Harry Potter, 2
    Genre: genom porten-fantasy, magisk fantasy
    Förlag: Bloomsbury, 1998
    Betyg: 4

 
  • Harry Potter and The Prisoner of Azkaban, J. K. Rowling
    Harry Potter, 3
    Genre: genom porten-fantasy, magisk fantasy
    Förlag: Bloomsbury, 1999
    Betyg: 5
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0