Is it alive?!

Jag har det senaste året varit väldigt dålig på att blogga. Jag har haft noll inspiration och ingen lust. Det är ju lite tråkigt, för jag gillar ju den här bloggen, egentligen, och jag har ju haft den ett tag, så det är ju lite tråkigt att så effektivt döda akiviteten på den. Men mellan skola, pojkvän (that's right!), hästar och fotboll har det inte funnits mycket tid och ork. Det har hänt väldigt mycket intressanta saker, helt enkelt.
 
Så, vad har hänt sen min senaste halvårsuppdatering?
 
Till att börja med klarade jag av förra terminen med ganska skapliga betyg och läser nu kandidattermini engelska, med allt vad det innebär (främst en ny 15-poängsuppsats, oh joy.). Jag läste dessutom "Drama in Action" som valbar kurs förra terminen och i samband med det satte vi upp "The Winter's Tale" av Shakspeare. Det var väldigt mycket jobb, men väldigt roligt. I samma period hittade jag också en pojkvän (fyra månader nästa vecka) och det är väldigt mysigt och trevligt.
 
 
Jag har också gått  och blivit löparfrälst ("Zombies, run!" och "Zombies, Run! 5K" är väldigt bra träningsappar!). Och så rider jag ju, på helt underbara islandshästar på Kvarnbacka. Och till hösten ska jag vara Internationell Fadder, vilket innebär att jag (tillsammans med några andra faddrar) ska ta hand om ett gäng utbytesstudenter.
 
I övrigt har det säkert hänt en massa grejer som jag inte minns riktigt just nu. Undrar ni något får ni väl fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0