Lalala

Maria har övertalat mig att starta en blogg, so here I am ^^

*********************************

Jag har pratat bort någon timme med Maria B idag. Det var trevligt, inte prata med henne på länge. Hon övertalade mig att starta en blogg. Jag är fortfarande inte riktigt säker på hur det gick till :P

Jag har laddat upp en massa bilder idag också: http://knyttsak.bilddagboken.se
28:e juli från Ardanus VI, 3;e augusti från min födelsedag och 17:e augusti från nollningen.

Malin skulle komma hit idag men hon har fortfarande inte hört av sig. Det gör mig lite irriterad. Får försöka ringa och höra var hon tagit vägen.

Hm. Jag har ont i min pekfingerled. Jag har nog suttit här för mycket nu tror jag. Dags att gå och fixa middag kanske? klockan är trots allt halv två.

************************************************

Malin kommer tydligen inte alls, för hon hade glömt att hon skulle iväg. Dåligt.

Lorena är godkänd som Aes Sedai av Gula ajah, så nu blir det snart upphöjning :D Kul, det blir min tredje Aes Sedai :)

Kommentarer
Postat av: Maria

jaja, skyll på mig bara ;P

2007-08-20 @ 12:41:28
Postat av: Exordium

Välkommen till vår dunkla värld...

2007-08-20 @ 13:30:55
URL: http://exordium2.blogg.se/
Postat av: Linn

Maria: ja, det är klart, allt är ditt fel :P

2007-08-20 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0