Nollning 2007 - slut.

Så var Nollningen slut för i år. De sista dagarna var jag inte med så mycket. Sista Amfi såg jag, inne i idrottshallen, för det regnade. Byggdagen var jag inte med på, men regattan såg jag, och delar av laudebilsrallyt. Och givetvis U:arnas gatlopp, hehe :P

Både U och Lärarna blev diskade från rallyt. U för att de alltid blir det, eftersom Data dömer. Lärarna för att de fuskade lite (men bara lite) med att ha tre hjul i marken. Vi körde mot Svep och vann fetstort, men blev diskade. Fast det var det nästan värt, för det var grymt kul :P

Regattan vanns av U (inte helt oväntat) och de inte bara vann, utan de gjorde det ganska överlägset. De hade vänt innan något annat program hade hunnit fram, haha =) Sedan kom Maskin på en andraplats, Ödet som trea och Lärarna som fyra. Det är en av de bästa placeringarna Lärarna har haft i Regattan tror jag =)
MKV's båt välte (den kom dock längre än någon trodde att den skulle göra), Bygg gick i mål fem-tio minuter efter alla andra och

Efter Regattan eskorterade överkursarna nollorna bort till Bastionen, där de blev dubbade till ettor och fick se tvåorna utan solglasögon. Sedan var det slut. Jag gick hem och åt god mat tillsammans med Emil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0