Hej hopp

Jag har inte skrivit på ett tag. Underligt nog har jag inte saknat det. Inte direkt.

Saker och ting går sakta framåt. Jag har blivit antagen till tek.bas, så i höst blir det en ny utbildning. jag har skickat in anmälan till csn, och har fått beslut därifrån (men jag kan inte logga in och läsa det, för deras inloggning fungerer inte - mycket irriterande). Jag börjar skolan den 14:e augusti. Hur det ska lösa sig med nollningen har jag ingen aning om - jag får se när jag får mitt schema.

Lägenheten börjar sakta ta form. Så gott som alla möbler är på plats (en skrivbordsstol, ett skåp och ett par vägghyllor ska fixas) och packlådorna börjar ta slut. På söndag fyller jag år. Målet är att allt ska vara uppackat tills dess. Lycka till, Linn ^^

Det känns bra, men läskigt, på något underligt sätt. Så mycket förändringar. Jag är inte säker på om jag gillar det riktigt. Eller, det gör jag ju, men jag hinner inte riktigt med. Jag har valt det här själv, men det går lite fort just nu. Jag behöver tid att stanna upp och ta det lugnt. Så just därför ska jag och Petter till stranden i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0