It's been a while

Jag har inte skrivit på ett tag. Det har varit fullt upp med skolarbete och styrelsemöten. Det verkar som om saker och ting sakta men säkert börjar ordna upp sig. ELP-kursens poäng kommer jag troligen inte ta, men det hade jag ju inte räknat med heller. Vi har påbörjat ett nytt rollspelsäventyr där Emil är SL och lägenheten ser äntligen ut som den borde och inte som ett mindre efter-katastrofen-område :P

När jag ändå är igång och skriver måste jag dra följande skämt från Sveroks forum:

Skillnaden på en lajvare och en politiker är att lajvaren betalar för att få ljuga en hel helg medan politikern får betalt för att ljuga på livstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0