Räkna matte

Jag har faktsikt börjat ta tag i matte B-kursen nu. Jag satt på eget bevåg och räknade sannolikhet när Emil kom hem. Han tyckte det var ganska roligt att jag på egen hand satt och räknade och han var nästan lite besviken över att jag hade alla rätt (!!!) för då kunde han inte hjälpa mig, haha (och jo, egentligen borde jag tentapluggat, men jag orkade inte sitta och läsa mer för dagen, så jag pluggade matte istället :P)

Imorgon ska jag försöka vara i biblioteket klockan åtta, och så ska jag ner till HFAB på eftermiddagen och säga upp min lägenhet. Det är lite läskigt. Det är dock jobbigt att jag inte fått tag Petter, han hade inte sin mobil med sig, Jag skickade ett sms. Har han inte hört av sig imorgon så får det vara. Jag kan inte vänta längre, för sedan kommer det alldeles för nära tentan för att kunna joxas med sånt. Och det måste göras denna veckan.

Nåja. Imorgon ska jag ta tag i det. Nu ska jag gå och lägga mig. Emil har lovat att försöka släpa upp mig ur sängen tidigt så att jag kommer iväg till skolan vid åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0