Bloggande simmar

En av mina simmar kan blogga om sin hobby (konst och hantverk). Det tycker jag är ytterst roande.

Och tydligen finns det möjlighet att surfra där vi ska bo i Åre. Fast bara från receptionen. Orka dra med datorn ner dit för att blogga. Jag får göra som jag gjorde förra året - skriva ett inlägg om dagen på plats och sedan ladda upp dem när jag kommer hem.

Hur går det på städfronten då? Jo, tvätten hänger och torkar nere i tvättstugan, sovrummet är helt färdigt och sängkläderna är bytta. Just nu står soppan och puttrar på spisen. Frågan är bara vad jag ska ha till den. Jag har skivat bröd i frysen. Honungsmackor kanske?

Pluggandet pratar vi inte om just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0