Plotting

Jag tycker det är tråkigt att plugga (missförstå mig inte: jag tycker att det jag pluggar är kul, men själva pluggandet i sig är tråkigt) och jag är lite halvrastlös över lag när Emil inte är här, så jag bad Petter komma över en stund. Han stannade flera timmar och vi satt och snackade nästan konstant. Jag är lite trött i halsen nu.

Först pratade vi Consabers lagar och skattesystem, mycket underhållande, och sedan gled vi över på lajv och rollspel. Då han mer eller mindre frivilligt ställt upp som intrigskrivare till maffia-lajvet satt vi pch plottade lite inför det lajvet (sätt igång och anmäl er!!!). Vi har kommit på ett par bra idéer som är riktigt, riktigt kul och som verkligen kan få twister för storyn. Jag tror faktiskt att det här lajvet kommer att bli riktigt kul, så se till och anmäl er. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0