Städdag

Åh, jag blir knäpp på datorer. En sak är säker - jag tänker inte söka dataingenjörsprogrammet! (fast man ska aldrig säga aldrig. Jag sade att jag aldrig mer skulle läsa matte, och se var jag hamnade :P).  Jag blir så sur när de inte fungerar som de ska. Dumma mojänger.

Efter att ha svurit, raderat mappar, startat om, gjort systemåterställning och installerat om program verkar det fungera. Allt utom en liten firefox-inställning, men det kan jag överleva. Jag orkar inte bråka mer med den.

Idag är det annars städning som gäller. Jag och Emil har teamat och det fungerade bra fram tills han stack till HFF för typ en kvart sedan. Vi har städat klart hela köket och hela sovrummet, vilket innenurit att plocka ner julsakerna, damma, dammsuga, torka golv, piska mattor, putsa fönster och byta gardiner. Vi är duktiga.

Nu ska jag vara ännu duktigare och fortsätta med hallen (som nästan är färdig, speglarna ska putsas, golvet ska torkas och mattorna piskas). Yay me!

Igår var det för övrigt en väldigt trevlig dag med shopping och rollspel. Jag kan skriva mer om det senare, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0