Önskelista

Okej, eftersom jag inte orkar skriva samma sak i trettifem olika mejl skriver jag min önskelista här istället. Varför skriver jag en önskelista, undrar nu kanske ni ouppdaterade? Jo, det är nämligen så att jag fyller år! Den 3:e augusti (det är på måndag) och jag gillar att fylla år och få presenter =)

Önskelista
  • Chokladkulor från Kahls
  • Biobiljetter
  • Presentkort på regnkläder
  • Presentkort på träningskläder
  • PT-timmar på Sats (PT står för Personlig Tränare)
  • Massage på Spa Tylösand
  • Hotellweekend med jacuzzi
  • Återfödelsens kittel, bok av Maggie Furey
  • Dhiammara, bok av Maggie Furey
  • Lagom finns bara i Sverige, bok av Mikael Parkvall
  • Pirates cove (brädspel)
  • Kill Doctor Lucky (brädspel)
  • Small world (brädspel)
  • Trivial Pursuit: Lord of the Rings (brädspel)
  • Wood elves-figurer till warhammer: Sisters of Twiligt, Wardancer Lord, Lord on elven steed, standard bearer
  • Scrapbooksaker (snygga pappaer, klistermärken, stämplar, stämpelfärger, embossingpulver, värmepistol och diverse andra tillbehör)
  • Följande expansioner till The Sims 2: Arbetsliv, nattliv, julpaket, fest & bröllop
  • Nemialbum nummer 7
  • Desperate Housewifes säsong 1
  • Sex and the city säsong 3
Så, nu kan ni köpa fina presenter till mig =)


Kommentarer
Postat av: bengta

grattis i förskott :D

2009-07-29 @ 10:55:01
URL: http://patriciakettola.blogg.se/
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Jag älskar listor!!

2009-07-31 @ 07:12:49
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0