Lajvjox

Emil är gruppansvarig för In Ferothi. Emil skulle skriva hela gruppbakgrunden, och sedan låta mig och Eä läsa igenom den. Emil skulle skicka in gruppanmälan till arr i tid så att vi kunde betala i tid och få våra intriger. Emil spelade Warhammer till halv tio igår kväll. Gissa vem som nu måste sitta och läsa igenom och rättstava skiten så att vi kan anmäla oss? Jag har en egen bakgrund att skriva. Tanken var att vi skulle vara anmälda igår så att jag skulle kunna skicka in bakgrunden igår och betala eländet idag. Tack som fan, HFF *morr* jag tror jag ska säga upp bekantskapen med den föreningen för min sambos räkning. Det är inte bra för vårt föhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0