Learning and traveling

Som projekt för det här året (det wiccanska, inte det "vanliga") använder jag min tarotlek varje vecka. Dels för att jag vill bli bättre på divination, och dels för att jag vill bli bättre på att hantera min tarotlek.

Lustigt nog så har jag fått upp Page of Wands tre av fyra gånger den senaste tiden, hur noga jag än har blandat leken. Wands (stavar) representerar elementet eld som står för makt och kraft. Meningen för Page of wands är just "learning and traveling".

När ett kort kommer upp så ofta brukar det vara läge att fundera lite mer över det. Frågan är: har det verkligen någon betydelse (med tanke på vad som pågår i mitt liv just nu så tror jag faktiskt det. Jag är på väg.) eller försöker min tarotlek vara skoja lite med mig? Det tål att tänkas på. Learning and traveling.


Page of Wands. Bilden här hämtad från den här sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0