Idag är jag dålig!

Usch, jag känner mig som en dålig människa. Jag orkade inte med matteföreläsningen igår och jag har inte pluggat någonting idag och det är dugga på torsdag. Nu är ju visserligen duggorna inte obligatoriska, men det hade ju varit skönt att kunna gå dit och veta att jag faktiskt skulle klara den med hälften, så jag får lite extrapoäng till tentan. Tentan ja... usch. Jag tror inte den kommer att gå så bra, men jag litar på det som våra kära överkursare säger: den är värst. Det finns folk i trean som klarat alla kurser utom TMA1, så jag ska nog överleva. Jag har tio chanser (eller nåt sånt) på mig innan jag tar examen. Om det blir en tionde gång lovar jag att traditionsenligt komma i frack ^^

Allting är inte bara skit (bara den delen som berör matten *himlar med ögonen*) jag har köpt fina stolsdynor idag (även om de nästan kostade för mycket) och jag har varit på bibblan och lånat nya böcker. Det är kul med nya böcker.

Jag har dessutom en pizza i ugnen som luktar jättegott och snart ska jag sätta mig med en coca-cola och en nygräddad pizza i en av de nya, fina, sköna fåtöljerna vi har i vardagsrummet (Ikea i söndags, japp!).

Sedan blir det kanske lite TS2, och så ska jag läsa i en av de nylånade böckerna innan jag somnar.

Pizzan kallar!

Kommentarer
Postat av: Gia

Då vill vi se nya bilder på vardagsrummet också! :)

2009-09-29 @ 23:16:17
Postat av: Annika

SV: Jag med du - längtat som bara den :D Allt bra denna morgon?! :)

2009-09-30 @ 10:09:53
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0