Sova?

Jag är trött! Jag är glad att jag inte har någon föreläsning idag och jag är glad att jag inte var på kårpuben igår, för jag känner mest för att gå och lägga mig och sova just nu. Jag borde verkligen sätta mig och plugga och så borde jag städa, men jag har ingen ork. Som sagt: jag känner mest för att lägga mig och sova. Nollningen och skolstarten kanske har tagit ut sin rätt till sist (för att det skulle stå någon förkylning eller influensa och lura vägrar jag tro på!), så jag borde försöka ta det lugnt i helgen. Vi har en tripp till Skåne inplanerad, så vi får väl se hur det blir med det, Äsch. Jag orkar inte ens skriva något vettigt. Jag behöver mer sömn än vad jag tror att jag behöver, helt enkelt. Åtta-nio timmar per natt, inte sex-sju. Får försöka bli bättre på att gå och lägga mig tidigt helt enkelt (för det kan har liiite, liiiite med att göra att jag spelade TS2 till lite för sent igår, host och harkel, fast det skulle jag ju givetvis inte erkänna).


Fotograf: Henrik Karlsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: jotack det är bara bra med mig :) hur är det själv då? du bloggar bra tjejen :)

KRAM

2009-09-03 @ 20:07:45
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0