Verklighetsflykt

Jag har flytt ner till Skåne ett tag. Mormor är döende och jag och Emil planerar flytt. Det är för mycket på en gång och min hjärna får upp skylten "overload". Jag har ingen ork för att blogga, så det blir lite sporadiska inlägg ett  tag framöver. Jag hade verkligen hoppats kunna blogga lite mer intensivt nu när skolan är avklarad, men det ser inte ut att bli så. Men det är ju så det är att leva - det händer en massa saker man inte kan planera inför eller förutse, och då gäller det bara att ta sig igenom eländet. För eller senare vänder det. Lars Winnerbäcks ord är som ett mantra just nu: "håll ut, förr eller senare spricker en bubbla, håll ut några dagar till".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0