Seghet

Det har varit tyst här ett tag. Jag har haft fullt upp först med att anordna årets Halloween-middag (som blev väldigt lyckad) och sedan vara nere i stugan med mamma, där vi hittade en flaskpost på stranden (tänkte skriva ett inlägg om det senare, så fort jag lyckats komma på det bästa sättet att få ut brevet ur flaskan, utan att skada det för mycket - stay tuned!) och sedan har jag jobbat med min bok och lagt pussel med mamma och sytt på min duk. Jag är ivrig att få den färdig så att jag kan börja på ett nytt syprojekt. Jag vill brodera tomtar nu, inte kycklingar.

Imorgon börjar jag skolan igen, tror jag. Jag har sökt en kurs i lingvistik som börjar imorgon och jag är fortfarande inte helt säker om jag faktiskt är antagen. Det är på gott och ont. Det är en intressant kurs och jag vill gärna läsa den, men den ligger schemalagd samtidigt som de dagar då jag brukar jobba. Typiskt att det ska krocka så. Jaja, så är det.

Nu ska jag kurera mensvärk, bevaka en auktion och tradera och övertala pappa om att laga scones.

Kommentarer
Postat av: Moonwitch

Oh vad spännande med flaskpost....det måste du berätta mer om...:)

2010-11-08 @ 23:49:30
URL: http://ritamang.blogg.se/moonwitch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0