Linn ego sum

Min söta kusin älskar att fotografera, och jag älskar att bli fotograferad, så förra helgen passade vi på att ta en snabb fotosession nere på stranden medan moster var inne på restaurangen och hämtade pizza. Här har ni en del av resultatet, enjoy!


Motvind.



Medvind.

'
Världens snyggaste tröja. You'll never walk alone.


Jag hade väldigt roligt, och bildbevis ser ni här. Det finns få bilder där jag faktiskt ser så genuint glad ut.


Splash!


Hjälp, nu blir jag blöt!! (eller nä, det blev jag egentligen inte, jag var längre från vågorna än vad det ser ut som, jag kände bara för att springa lite).
Fotograf: Emilia Hasselquist Langefors (samtliga bilder)



Och här är en länk till er som inte förstår YNWA-referensen ovan (och nu blev jag väldigt sugen på att åka tillbaka till Anfield!)



Kommentarer
Postat av: Mella

YNWA!



Jättefina bilder!

2011-08-30 @ 22:26:49
Postat av: Sara

fina bilder! :D

2011-09-15 @ 14:47:23
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: Daniel Gustafsson

Gillar verkligen dom två bra bilderna när du har vinden i ansiktet :) Kan inte sätta fingret på det men jag tycker om dom iaf. :)

2011-09-16 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0