Försvunna kommentarer

Tydligen har min blogg dolt nya kommentarer för mig, så jag ber om ursäkt för att jag inte godkänt dem eller svarat på dem innan. Det är lite svårt när man inte ser dem. Nu ska det emellertid vara åtgärdat.

Det har inte hänt så mycket intressant idag. Jag har ont i halsen, så jag har varit hemma och smuttat Echinagard och varit tyst större delen av dagen. Just nu känns det lite bättre, så förhoppningsvis kan jag åka in till skolan imorgon.

Jag har ägnat större delen av dagen åt att sy och att titta på TV. Först Snowroller och sedan Vänner, flera avsnitt. Nu sitter jag och leker lite med VVT. Jag är spelledare över Länderna och jag anser att reglerna behöver uppdateras lite, så det är det jag sitter och pillar med just nu. Snart ska jag gå ner och äta räkmackor till kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0