Imorgon

...hade jag gärna varit i Liverpool och sett LFC ta emot Man United på hemmaplan. Någon gång ska jag se dem spela mot Man United på Anfield, men inte imorgon. Så jag är jätteavis på mammas kollega, som ska dit med sin bror. Jag vill också! Och vad ska jag göra istället? Jag ska jobba. Och självklart är det en tidig match, så jag hinner inte se den från början. Med lite flyt hinner jag se den sista halvtimmen. Jag kan lägga deras spelschema efter mitt arbesschema, för de helger då jag jobbar och Liverpool spelar match så spelar de alltid när jag jobbar. Det har inte slagit fel hittills.


Premier League-premiären i augusti. Liverpool FC tog emot Sunderland på ett fullsatt Anfield. Jag var där :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: TACK så mkt! :)

2011-10-15 @ 11:19:05
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Mella

YNWA!



Och jag funderde på en sak: på bilden ovan, var är bollen? :P

2011-10-26 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0