oops

Bloggen gick visst och dog lite igen. Fast bara lite. Jag har varit väldigt upptagen i helgen med att packa upp de sista sakerna från flytten och städa och köpa en ny soffa och en ny sänglampa på Ikea, för mitt ex snodde min när vi flyttade isär. Lite taskigt, men å andra sidan har jag en mycket finare lampa nu. Har inte tagit några bilder, men får fixa det senare, om jag orkar. Jag är inte så flitig med att lägga upp bilder här.

Idag har varit en riktig segdag. Jag har haft mensvärk till och från och så sov jag dåligt i natt, också på grund av mensvärk. Jag vaknade för att jag hade ont, men jag var för trött för att hinna göra något annat än att konstatera det innan jag somnade om, och sedan vaknade jag typ en timme senare och samma procedur upprepades, och så där höll det på. Och så drömde jag en massa underliga drömmar också. Det blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll med andra ord.

Idag skulle jag egentligen ha varit duktig och gjort skolarbete, men jag har inte orkat. Jag brukar vara bra på att pressa mig själv till att sitta med även de dagar då jag verkligen inte känner för det, men idag kände jag verkligen verkligen inte för det, och då går det inte. Jag satt och läste och insåg att orden bara flöt ihop och jag förstod inte vad det stod. När jag läst samma stycke tre gånger utan att förstå vad det egentligen innehöll så gav jag upp. Så är det ibland.

Alla år av pluggande har lärt mig vilka dagar jag kan pressa mig själv och vilka dagar det inte ens är lönt att försöka. Det kallas för självkännedom och det är väldigt nyttigt. Nu ska jag roa mig med att äta choklad och titta på The Big Bang Theory i min nya soffa och sedan är det sovadags.

Kommentarer
Postat av: Tutorail

Gillar du skrillex? dvs ska du se dom när de besöker sverige?

2011-10-11 @ 12:16:03
URL: http://tutorail.blogg.se/
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Oj, här var det tomt på bilder. Mer sånt :)

2011-10-11 @ 23:36:48
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Ja jag vet men snön brukar vanligtvis komma till norrbotten i början av Oktober..! Det är ganska mysigt ett tag men tro mig, man blir less snön och vintern när det är -35 grader och det blir kolsvart kl. 13.30 haha! Snön lär inte smälta förräns i Maj heller så det är lite jobbigt men that's life. När brukar snön komma där du bor? Kram ♥

2011-10-12 @ 22:14:01
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0