En paus

Den senaste tiden har jag haft väldigt mycket annat för mig, som att flytta och påbörja min magisteruppsats, och försöka komma över att jag inte har någon pojkvän längre. En av de få saker som känts roliga den senaste månaden har varit VVT, och framförallt de saker som varit på gång i länderna. Jag har inte haft tid att sitta så mycket vid datorn överlag, men VVT har ändå känts [b]roligt[/b].

Förra veckan fick jag äntligen en kväll över med ingenting inplanerat, så jag tänkte gå in och godkänna en karaktär, planera vidare på vitrocksintrigen och svara i alla trådar. Det första jag inser när jag loggar in på forumet är att det varit val, att jag totalt missat att anmäla mig till det och att jag alltså inte är SL längre. Bara sådär.  All VVT-lust dog, brutalt och effektivt. Det var liksom en av de saker som fortfarande kändes [i]meningsfulla[/i], på något sätt, eftersom allting annat i mitt liv varit väldigt kaotiskt den senaste tiden.

Jag har försökt peppa mig och själv och tala om för mig själv att det är löjligt att bli sur över en sådan sak, men det funkar inte. Jag blir så sur på mig själv för att jag missade anmäla mig, att jag inte hade koll på det, vilket jag borde ha haft eftersom jag verkligen ville sitta kvar som SL. Jag hade kunnat ta att förlora ett val, absolut, men det är en helt annan sak än att inse att jag totalt missat ställa upp.

Jag skulle gärna vilja säga att jag har massor av ork och tid över för VVT, för egentligen tycker jag det är jätteroligt, men det kan jag inte, för det har jag inte. Inte just nu, och det kommer säkert att dröja tills jag får det igen. Så, tills dess har jag tagit beslutet att ta en paus.

Jag tänkte ägna tiden jag ägnat åt skriva saker åt VVT till att skriva andra saker. Min bok till exempel, så att den blir färdig någon gång ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

sv. haha ja då får vi hoppas jag fastnar på bild imorgon ;)

2011-09-26 @ 17:19:55
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: eLIN

Om du vill är SL-platsen din, har skickat en allmän förfrågan att du antingen ska få platsen direkt eller att det blir omröstning.



2011-09-26 @ 20:05:45
Postat av: Leia ♥

- Ja, de krånglar väl oftast förr eller senare också.

2011-09-27 @ 07:38:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0