Oprouktivitet

Idag är en sån dag där jag inte får gjort nåt vettigt alls. Eller jo, jag har städat och bytt lakan, och beställt kurslitteratur (första föreläsningen på kursen i litterär stilistik var för övrigt awesome!). Men bortsett från det är det här en riktig segdag. Det är dumt, för jag har egentligen en massa kurslitteratur att läsa, men det är bara att gilla läget, göra något annat och komma igen en annan dag. Det här är straffet för att jag var överproduktiv förra veckan. Det här är helt enkelt en eftermiddag som präglas av oproduktivitet (jag myntade det ordet nyss). Nu tänker jag fixa lite mango och hallon och äta upp dem framför ett avsnitt av Alla älskar Raymond. Sen ska jag försöka göra något vettigt. Försöka. Annars sätter jag mig och spelar SWTOR (vilket i och för sig också är vettigt, men inte riktigt på det sättet jag hade tänkt det).

Kommentarer
Postat av: Månhäxan

Sådana här dagar behövs lite då och då...Fortsätt njut av din opruduktivitet, som för övrigt var ett riktigt bra ord....;)

2012-03-02 @ 10:48:32
URL: http://themoonwitch.blogg.se/
Postat av: Mella

Hehe, oproduktivtet. Jättebra ord, det ska jag börja använda :)

2012-03-06 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0