Varför?

För att du orkar med mig när jag själv inte gör det. För att du ger mig te vid sängen när jag är trött och bakfull. För att du lyssnar och tar mig på allvar. Och tror på mig. För att du lagar awesome american pancakes. För att du håller vad du lovar. För att du inte gör mig illa. För att du är bra på att kyssas. För att du såg alla fem Twilight-filmerna med mig. För att du köper müsli som jag tycker om. För att du inte tycker att jag är tråkig. För att du orkar lyssna när jag ringer dig mitt i natten och har panik. För att du svarar när jag ringer dig mitt i natten och har panik. För att du köper cider åt mig. För att du låter mig sova hos dig varje vecka. För att du tog en taxi från Malmö mitt i natten. För att du säger åt mig att det är okej att vara ledsen. Och rädd. För att du har sex med mig mitt i natten. Och mitt på dagen. För att du tycker om min pekannötspaj. Och min lasagne. För att du vill ha med mig att vandra. För att du låter mig sova bredvid dig i världens minsta säng när jag behöver det. Och duschar med mig i världens minsta dusch. För att du inte nedvärderar min utbildning. För att du frågar om jag vill träffa en massa läskiga militärtyper i Enköping. För att min tandborste får bo i ditt badrumsskåp. För att du inte är läskig. För att du går med på att ha delad vårdnad om din tröja (btw, det är snart min tur!) För att du är snygg. Och söt. Och stark. För att du springer fortare än jag utan att skryta om det. För att du lyssnar. För att du bryr dig. För att du orkar läsa världens längsta sms. För att du tillåter mig att lägga upp det på min blogg. Och facebook - så att jag kan förklara för resten av världen varför jag har världens bästa pojkvän. Därför.
 

Kommentarer
Postat av: Gia

Aww ♥

2013-05-20 @ 15:12:32
Postat av: Phelicia Berggren

Vad fint skrivet tycker jag! Kan jag tänka mig att han blev glad för :)

Svar: Tack. =)
Han sa att det var världens gulligaste sms =)
Knyttsak

2013-05-20 @ 18:38:14
URL: http://pheliciart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0