Uppföljning

Angående inlägget och kommentarerna igår är jag fortfarande sur och det tänker jag fortsätta vara ett bra tag. José har ändå inte gjort något annat än kört över mig sen första basgruppsmötet och jag ville i vilket fall som inte vara i den basgruppen från början. Jag tänker inte be om ursäkt, för det är allt för ofta folk kör över mig och jag slutade kompromissa med sådana människor för flera år sedan. De som beter sig så mot mig faller in under samma kategori som mitt ex, som är en ärkeskitstövel. Så enkelt är det. Jag tänker gå dit och göra det jag ska, men inte ett dugg mer och det är fan ingen som tvingar mig att vara trevlig (därmed inte sagt att jag ska vara otrevlig). Och Thomas, om du försöker få mig att få dåligt samvete för att jag beter mig barnsligt så lyckas du inte. Själva den definitionen är precis som lärarutbildningen - flummig och ofulländad. Det är något folk slänger ur sig bara för att försöka få sig själva att framstå i bättre dager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0