Fallbeskrivningselände

Det går jäääävligt trögt. Jag har suttit med det här hela dagen och inte fått någon riktig rätsida på det. Det går inte. Jag håller typ på att stånga huvudet blodigt mot skrivbordet *himlar med ögonen*

Petter kommer hit om en liten stund och ska gå promenad med mig. Jag tänker ta med kameran och ta bilder på snöiga Halmstad :) Jag känner att jag behöver ventilera lite tankar med honom.

Det ser inte ut som det blir någon kör ikväll heller. Jag måste börja prioritera saker, för jag har inte tid med allt jag faktiskt vill göra. Jag försöker få lite struktur, men det går riktigt dåligt och den där äckliga panikkänslan börjar komma krypande igen...

Jag måste beställa tyg till Nordmark idag också, så att jag har kläder att ha på lajvet.

En kille från GlocalNet ringde nyss och vilje berätta om något abonemang de hade. Han blev nog lite paff när jag sade ungefär "om du inte är fruktansvärt bra på att skriva fallbeskrivningar har jag inte tid att prata med dig nu". Han sade att han skulle ringa tillbaka. Jag sade att det inte var nödvändigt.

Nu ska jag försöka skriva ner några grundtankar om den här eländiga uppgiften innan Petter kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0