Mindre än ett dygn

Det är mindre än ett dygn kvar nu. 23 timmar och 9 minuter för att vara precis. Det känns. Jag är faktiskt lite nervös, men på ett bra sätt. Ungefär som den där känslan man har i kroppen innan man ska gå upp på scen. Imorgon är det dags!

Med det här vill jag också ha sagt att jag under de kommande tio dagarna kanske inte kommer att blogga så mycket. Jag vet inte alls hur mycket aktiviteter vi har och hur mycket vi får leka på egen hand. Hinner och orkar jag blogga varje dag, så gör jag givetvis det, i annat fall får ni snällt och vänligt vänta på uppdateringar när jag har tid. Jag kommer att blogga, men inte varje dag. Nu håller vi bara tummarna för att det blir bra väder också!


Bilden tagen från Amfi under Nollning 2007. Då "tillhörde" jag den gröna flaggan. I år har jag bytt till den gula - utvecklingsingenjörernas!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Imponeras av folk som orkar år ut och år in.. Själv tänker jag ge mig på mitt miljardte försök att bli student. På håll. :)



sv;

Njöt i fulla drag av att se pojkarna springa. Nu håller jag alla tummar jag har för att han inte stoppat i sig nåt han inte borde....

2009-08-19 @ 11:53:34
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0