Nytt EP!

Jag har köpt ett nytt expansionspaket till The Sims 2. Valet stod mellan Nattliv och Arbetsliv, men det föll slutligen på det första, eftersom det var billigare. Så nu har jag ägnat en stund åt att spela istället för att göra andra vettiga saker, som stryka tvätt. Egentligen borde jag gå och sova, för imogron måste jag vekligen ta mig i kragen och göra vettiga saker. Installera min nya mobil till exempel. Men framför allt gå till biblioteket och plugga matte. Nollningen börjar nästa vecka och jag borde ha gått igenom betydligt fler delar av matten än vad jag har gjort hittills. Jaja, jag kanske inte kan somna flitig och duktig, men jag kan banne mig vakna som det! Sedan gäller det bara att ha bra disciplin och inte starta datorn innan typ klockan tre. Lycka till Linn.

För övrigt gillar jag mitt nya EP. Musiken är tuff och i city-kvarteret kan man hitta på mycket skojsigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0