Skrivflyt

Godmorgon världen!

Jag sitter och försöker peta i mig lite frukost just nu. Det går trögt. Jag är lite sen i starten idag, jag satt uppe och skrev länge igår. Tills ungefär vid ett. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så, men efter ett litet inspirationssnack med Busdjur och Nettan lossnade skrivandet och jag skrev längelängelänge. Berättelsen växte från sex till elva sidor, och innehåller nu ungefär 5000 ord, yay me!

Petter fick även läsa proglogen igår och kommentera den. Han tyckte den var riktigt, riktigt bra, vilket var skönt att höra eftersom jag inte hade så höga tankar om den innan jag visade den för honom. Nu vet jag att det är något att arbeta vidare på.

Jag har lekt lite med tanken på att lägga upp någon liten del av det jag skrivit här, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Övertala mig :P

Idag måste jag gå till biblioteket och lämna tillbaka böcker, och så måste jag handla. Jag behöver komma ut, jag har inte varit utanför dörren på två dagar, eftersom jag varit sjuk. Idag känner jag mig riktigt pigg, nästan. Jag är lite trött, vilket inte beror på förkylningen, utan på att jag gick och lade mig lite sent igår. Det går över.

Kommentarer
Postat av: Markus

jag vill också läsa?

2009-02-04 @ 11:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0