Level 5

För första gången någonsin lyckades jag ta mig till level fem på Luxor (ett spel på en spelsajt på internet. Vilken avslöjar jag inte, då försvinner alla mina nördpoäng igen ;) ). Spelet går ut på att man ska skjuta bort klot och plocka så många poäng som möjligt. Kloten kommer i tåg, för varje tåg man skjuter bort kommer det en ädelsten man ska försöka fånga. Ju högre level man kommer upp i, desto mer blir ädelstenarna värda. Totalt har man fem minuter på sig. Jag har varit på level fyra många gånger, men aldrig lyckats ta mig till level fem. Jag hade visserligen bara tolv sekunder kvar när jag väl kom dit, men skit samma. Poängen är att jag faktiskt gjorde det. Yay me!

Kommentarer
Postat av: Matina K

Hej, har du lust och kolla in min nya skvaller sida och säga vad du tycker.



Tack på förhand

2009-03-27 @ 20:31:26
URL: http://www.celebritygossip.se
Postat av: Linnea

Hellre lägga till några vokaler än att vara beroende av datorspel vid 23 års ålder. Och nej, jag har inte fått några bristande kunskaper från skolan, är faktiskt den som stavar bäst i klassen. Du borde skaffa dig ett liv och skita i andras, tack för mig.

2009-03-28 @ 14:16:14
URL: http://linnnnnnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0