Rakin Ishjärtas återkomst

Rollspelstillfället igår hägrar. Vår ärkefiende, Rakin Ishjärta, är tillbaka och vi fick ingen chans att slåss med honom. Crap. Vi måste försöka få till ett speltillfälle till innan jag och Emil åker till Åre, vi kan inte gå två veckor och inte få en chans att slåss mot Rakin! Om inte annat så för att jag kommer att reta mig vansinnig på det. Dumma Petter som bryter spelmötet vid ett sånt tillfälle *mutter* Rakin stör mig och gör mig ofokuserad.

Rakin Ishjärta var för övrigt den rovriddare som härskade och söndrade i Nanbaton när Hazela inte var där, och som vi fick äran att slå i bojor i slutet av det första äventyret. I början av det andra äventyret rymde han, och trots våra (läs: Faradans) ansträngningar lyckades vi inte få tag på honom. Nu är han däremot tillbaka och om våra rollpersoner överlever det här har Hazela ett och annat att säga till Rakin, hah!

Emil föreslog för övrigt att han skulle starta en Kélin-blogg och jag skulle starta en Hazela-blogg. Jag gillar idën, men vet inte om jag pallar designa en blogg till. Vi får se. Det skulle vara kul.


Kommentarer
Postat av: Faradan

Inte mitt fel när SL's elitstyrka av railroadninjor praktiskt taget teleporterar ut honom. precis ett steg före hela tiden..jaja...hur kan en häst ha mer än en hästkraft? för hans hästar har ett par tusen. :D

2009-03-31 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0