Bara spel!

Större delen av helgen har jag ägnat åt spelaktiviteter. I lördags satt jag och spelade TS2 hela dagen, förutom en stund då jag var och handlade mat med Petter. Igår var spelade jag lite TS2, och så målade jag och Emil warhammerfiguer under eftermiddagen. På kvällen var vi hemma hos Petter och spelade rollspel. Vi fortsatte på Nanbaton-äventyret. Orkar jag bloggar jag lite mer om det senare.

Inget plugg på tre hela dagar alltså. Med tanke på att jag om en vecka skriver tenta i fysik var det kanske inte överdrivet smart, men som sagt - det är om en vecka. Jag intalar mig att jag har gott om tid att plugga tills dess :P Nu väntar frukost (troligtvis framför datorn och TS2) och sedan ska jag till skolan. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0