Duggan överstökad

Ja, och det gick väl inte så bra om jag ska vara ärlig. Dessutom glömde jag bort saker som jag egentligen kunde, som att x upphöjt till tre är samma sak som tredjeroten ur...vad dumt, den uppgiften hade jag faktiskt kunnat få poäng på. Det blir nog inga bonuspoäng till tentan här inte.

Nada föreslog att vi skulle ta en heldag och sätta oss ner och gå igenom allt. Det verkar vara en bra idé, under förutsättning att vi faktiskt lyckas hitta en ledig heldag *himlar med ögonen*.

Nu är det PPK (produktutveckling, prototyptillverkning och kommunikation) som gäller resten av dagen. Vi har haft projektintroduktion nu och blivit indelade i grupper. Vi ska ta fram en "liten grej" som kan vara bra att ha. Typ som en osthyvel, fast det finns ju redan. Någon som har förslag på något bra?

I eftermiddag är det föreläsning i produktutveckling, vilket ska bli intressant. Sånt är mycket roligare än matte :P

Hade ju egentligen tänkt sitta lite med CAD:en nu, men jag hamnade på Sveroks forum istället och så försvann en halvtimme. Oj då. 

Nä, jag borde i alla fall försöka mig på att hinna med en övning innan det är middagspaus. Over and out.


Kommentarer
Postat av: sadia

sv: japp jag börjar med fysik B på vårterminen :)

2009-10-02 @ 15:20:47
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0