VG!

Efter lite klöddande har jag hittat två av mina försvunna betyg: jag har fått VG i både skönlitteratur (som stod med, trots allt, när jag äntligen såg i Ladok) och i uppsatskursen, tjoho! Jag trodde faktiskt inte på ett VG i skönlitteratur, men det är ju bra att veta att jag är bra.

Varför jag inte fått mejlbekräftelse på att jag fått betygen inlagda i Ladok har jag faktiskt ingen aning, men jag bryr mig inte så mycket om det heller. De ligger inlagda, och det är det som är det viktiga.

Nu väntar jag bara på att få hemtentan i SFF rättad och godkänd och på att betyget från talkursen ska dyka upp med. Under tiden kämpar jag vidare med min sista hemtenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0