Amerikansk realia: check!

Tentan avklarad, trots bihåleinflammation (ja, så kul har jag. jag äter antibiotika och får inte vara ute i solen eftersom min hud tydligen blir extra ljusskänslig av medicinen). Det är inget jag kan rekommendera, man blir så trött och seg i huvudet och det är svårt att fokusera. Jag hoppas på ett godkänt.

Så har vi påbörjat nästa steg i kampen mot De Onda Engelsklärarna på HH. Den här gången gäller det en tenta där en av kärringarna valt att lägga till en del till omtentan som inte fanns med på den ordinarie tentan. Sen när blev det okej?

Jag är trött och borde sovit för två timmar sedan, men Petter har hållit mig uppe och tittat på film.

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings , me

sv: japp, jag köpte dem på panduro :) Man doppar bara penseln i vatten som vanligt, sen i en liten klick med färg :) jag tycker de färgerna är mycket bättre än vanliga kakor, eftersom man kan få mycket tjockare färg, inte lika vattnigt :)kram

2010-05-22 @ 09:13:51
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0