Speldag

Igår spelade vi rollspel i vår vanliga gruppkonstellation för första gången på flera månader. Ett nytt äventyr i Nanbaton-serien. Det var helt okej. Kélin och Faradan stack ut på egna äventyr utan att meddela Hazela (och blev sedan fast av stadsvakten, haha!). Hazela spelade kort mot några Cirefalier, som trodde att hon ville utmana dem, och det kunde blivit ritkigt jobbigt. Tur att hon har högt värde i personlighet och etikett.

Idag är mamma och pappa i stan, för de ska titta på min dansföreställning imorgon. De hade tänkt att ta en tur upp till Falkenberg först, men det blev inte så. Jag vet inte ritkigt vad de gör just nu egentligen, så just nu sitter jag här själv och ugglar. Jag har spelat lite Mini Ninjas och kommit till första bossen. Där tod det lite stopp. Jag vet rent teoretiskt vad jag behöver göra, det är att göra det som är problemet.

Jag funderar på att ta en dunst till med bossen, och ringa och höra i fall mamma och pappa vill komma hit och fika. Ikväll ska vi gå på restaurang, namnam.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, nu öppnar jag bloggen med nya bilder, mera kläder och priser fr 5 kr. Besök gärna, tack.

2010-05-12 @ 11:58:43
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0