Tentaschema: läsperiod fyra

Just det, tentamensschemat för min del den här läsperioden:

11:e maj Inlämning av uppsats
18:e maj talredovisning
21:a maj Amerikansk realia
27:e maj Skönlitterartur & vokabulär (omtenta, fast egentligen inte. Jag skrev aldrig ordinarie, jag var i Åre istället)
28:e maj Muntlig tentamen i uttalskursen, skriftlig tentamen i uttalskursen (dubbel-tenta ja, fantastiskt roligt)
4:e juni (preliminärt) Inlämning av hemtentamen i Science Fiction & Fantasy-kursen
11:e juni Inlämning av hemtentamen i Språkförändringskursen.

Det låter väl kul? Nu vet ni vad jag kommer att vara sysselsatt med den närmsta tiden. Nu tänker jag gå och spy upp lite mer galla över bristen på formalister bland engelsklärarna på Halmstad Högskola, och sedan ska jag sova.


Tentapluggande, maj 2009
Fotograf: Emil Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0