Kursstart

För det första ber jag om ursäkt för att varken några foton eller någon Hazela-text kommit upp under helgen, men den här gången var det faktiskt inte mitt fel, utan Internets, som inte ville samarbeta. Vet inte riktigt vad som felades, men förhoppningsvis fungerar det som det ska ikväll när jag kommer hem.

Just ni befinner jag mig i SOL-biblioteket. Egentligen skulle jag prata med min studievägledare, eftersom jag har både kursintroduktion och seminarium klockan fyra - båda obligatoriska, givetvis - och jag fortfarande inte lyckats lösa hur jag ska kunna vara på två platser samtidigt (himla synd att jag inte går på Hogwarts så jag kunde få en tidvändare). Självklart så var inte studievägledaren där idag, så jag vet fortfarande hur jag ska lösa det. Bleh. Men det löser sig under dagen, saker och ting brukar göra det, och jag är egentligen inte ett dugg förvånad över att det krånglar. Jag har studerat så pass länge nu att jag snarast tar det för givet att saker och ting är smått kaotiska den första veckan på terminen. Egentligen är det lite illa, eller hur?

Jaja. Ikväll ska jag förhoppningsvis sätta mig och titta på fotona som min sötaste kusin tog på mig förra helgen. Tänkte jag äntligen skulle ta tag i projekt Total Blog Make Over nu, när jag äntligen bestämt mig för hur jag vill ha den.

Nu ska jag ta mig ner till stationen och bråka med Skånetrafiken så att jag kan få fixat busskort, och så ska jag se om kompendiet till latinkursen (som börjar imorgon) har kommit. Busy Busy. Vi hörs (förhoppningsvis) lite senare.
Och självklart vill jag också hälsa alla nya studenter välkommna till Lund. Lund är helt enkelt awesome! Hoppas vi ses på nån nation i höst!

Kommentarer
Postat av: Phelicia

sv: Tack så mycket :D

2011-08-29 @ 19:14:07
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0