En utmaning - dag 2

Jag orkade verkligen inte blogga igår när jag kom hem, så jag lägger upp gårdagens bild idag istället (och dagens bild också, är planen, men den tar vi sen). Låtsas att det är tisdag när ni läser detta, okej?



Morgonplugg i Tengérssalen innan dagens latinföreläsning. Lund och Sveriges absolut charmigaste läsesal. Jag älskar att sitta här och plugga! Tyvärr gör många andra studenter det också, speciellt på eftermiddagen, så efter latinföreläsningarna är det inte alltid jag fått plats, de dagar jag valt att ha att pluggpass på eftermiddagarna också. Kvart över nio på morgonen är det dock lugnt och skönt. Den här läsesalen är för övrigt K-märkt. Hur många läsesalar i Sverige kan stoltsera med det? Jag skryer faktiskt inte nu (jo, lite!), jag är nyfiken. Finns det någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Mella

Åh, Tegnerssalen! Måste säga att det är en skaplig bild för att vara tagen med din mobilkamera :D

2011-12-14 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0