Andra skrivsaker

Jag vet, jag vet, här har varit pinsamt tyst ett tag igen. Jag har helt enkelt haft andra saker för mig. Som en Prag-resa (mycket trevligt, bilder kommer!) och jobb och skola. Jag har en uppsats kvar att skriva den här terminen, men jag har så svårt att motivera mig att börja med den. Det är mycket roligare att skriva andra saker. Som i bloggen. Och den där lektionen om ländernas seder som jag lovat att skriva för väktarlärlingarna i VVT. Och sagan jag lovat att skriva till årets Kir. Men inget av det ska jag skriva förrän jag kommit en bit med uppsatsen i namnforskning. Jag är bara så himla seeeg!

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Bloggen är inta allt, eller hur. Ha en bra dag sötnos.



Kram Lilitha...♥



2011-06-14 @ 00:38:27
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0